Data som løftestang for kundedialog
Kundeservice og kunstig intelligens
Kundeoplevelsen er essentiel, hvis virksomheder skal sikre kunders loyalitet og tilfredshed. I 2018 fremhævede Gartner, at “I 2020 vil kunder klare 85% af deres henvendelser til kundesupport uden at interagere med et menneske”.
På dette webinar sætter vi fokus på forudsigelsen og ser nærmere på chatbots og automatiseret kundeservice i 2020. Vi er også interesseret i at blive klogere på udviklingen af chatbot-funktionen med et særligt fokus på, hvordan kundeoplevelsen kan optimeres, når vi møder teknologien i en samtale.
Derfor har vi åbnet døren for den nyeste forskningsviden på området og inddrager desuden to praksisnære cases, der kan belyse kundeperspektivet i de webmedierede korridorer.
Arrangementet er relevant for SMV'er, der gerne vil i gang med at bruge de nye teknologiske muligheder for at skabe nye, effektive og bedre kunderelationer.
Program
09:30 – 9:35 Velkomst v. Lifestyle & Design Cluster og InfinIT
09:35 – 9:50 Forskningsperspektiver på automatiseret kundeservice
Stephen Alstrup, Professor Algorithms and Complexity, DIKU
9:50 – 10:00 Supwiz
Saher Amir, Communication & Business Developer, Supwiz
10:00 : 10:10 Spørgsmål
10:10 – 10:25 Case: Stofa
Martin Wickings, Senior Business Developer i Stofa, fortæller hvordan Stofa bruger SupWiz’ AI chatbot til at opnå både hurtigere og bedre kundeservice og support. Hør mere i oplægget om bl.a. implementering af chatbot, hvilke problemer den kan løse, og hvordan den skaber værdi for både kunder og medarbejdere.
10:25 – 10:40 Case: NNIT
Jakob Sassersen, Associate Vice President i NNIT, fortæller om NNITs arbejde med SupWiz’ AI løsninger til automatisering i kundeservice og support. Heriblandt er Ticket Analyzeren – et værktøj der automatisk kategoriserer og sender sager direkte til den rette medarbejder.
10:40 – 11:00 Spørgsmål, afrunding og afslutning
Webinar 3 har fokus på IoT-teknologier og deres anvendelsespotentialer (beacons, RFID m.m.). Der gives eksempler på use-cases i mode- og møbelbranchen.
Webinaret afholdes den 26. november.
Dette webinar udspringer af et innovationsprojekt udført i et samarbejde mellem InfinIT, Alexandra Instituttet, Lifestyle & Design Cluster, Københavns Erhvervsakademi (KEA), Copenhagen Business School (CBS), Bolia og Gran Living.
Projektet havde fokus på at identificere eventuelt uudnyttede potentialer og muligheder for branchens tilgang til – og kommunikation med – kunderne via hands-on viden om nye teknologier inden for deep learning, visual computing og topic modeling. Projektet har givet de deltagende virksomheder nye indsigter i kunders online adfærd. Det har gjort virksomhederne bedre til at udnytte denne viden til proaktivt at hjælpe kunderne med de rigtige køb.
Dato og tid
27. oktober 2020
kl. 9:30 – 11:00
Virtuelt møde
Webinaret vil blive afholdt i Zoom.
Læs om InfinITs brug af Zoom.
Du vil modtage link til webinaret senere
Pris
Det er gratis at deltage