Data som løftestang for kundedialog

Bliv klogere på dine kunders digitale adfærd

Lær din kunde at kende, og skab mere målrettet markedsføring og en tættere relation.

Ved at bruge SoMe-data og kunstig intelligens kan din virksomhed ikke bare få en bedre forståelse for jeres kunder. I vil også kunne målrette markedsføringen langt bedre og påvirke kunderne i nye retninger – eksempelvis mod mere bæredygtige produkter.

På dette webinar bliver du klogere på, hvordan især små og mellemstore virksomheder (SMV'er) kan komme i gang med at høste og bruge kundedata i markedsføring og forretningsudvikling.

Arrangementet er relevant for SMV'er, der gerne vil i gang med at bruge de nye teknologiske muligheder for at skabe nye og bedre kunderelationer.

Program for webinar 1

09:00 – 9:15  Velkommen og rammesætning af formiddagen. Introduktion til pilotprojektet og key findings/læring
Rikke Wetterstrøm, Alexandra Instituttet og projektleder på SoMe pilotprojektet

09:15 – 09:45  Billedgenkendelse og metadataanalyse. Hvordan kan disse teknologier hjælpe os med at blive klogere på vores kunders online adfærd?
Henrik Pedersen og Amalie Brogaard Pauli, Alexandra Instituttet

09:45 – 10:05  Hvordan kan man bruge kunstig intelligens til at analysere følelser i store mængder kommunikationsdata mellem brands og forbrugere? Hvilke forbehold er der?
Mads Kistrup Jørgensen, Dentsu Aegis Network

10:05 – 10:10  Kort Pause

10:10 – 10:30  Influencer marketing
Rasmus Arendt Nielsen, CCO, Brandheroes

10:30 – 10:50  Break-out session – læring og refleksion i mindre grupper

10:50 –11:10  Opsamling og tak for i dag


Webinar 2 har fokus på kundeservice og kunstig intelligens.
Webinaret afholdes den 27. oktober.

Webinar 3 har fokus på IoT-teknologier og deres anvendelsespotentialer (beacons, RFID m.m.). Der gives eksempler på use-cases i mode- og møbelbranchen.
Webinaret afholdes den 26. november.


Dette webinar udspringer af et innovationsprojekt udført i et samarbejde mellem InfinIT, Alexandra Instituttet, Lifestyle & Design Cluster, Københavns Erhvervsakademi (KEA), Copenhagen Business School (CBS), Bolia og Gran Living.

Projektet havde fokus på at identificere eventuelt uudnyttede potentialer og muligheder for branchens tilgang til – og kommunikation med – kunderne via hands-on viden om nye teknologier inden for deep learning, visual computing og topic modeling. Projektet har givet de deltagende virksomheder nye indsigter i kunders online adfærd. Det har gjort virksomhederne bedre til at udnytte denne viden til proaktivt at hjælpe kunderne med de rigtige køb.

Dato og tid

30. september 2020
kl. 9:00 – 11:10

Virtuelt møde

Webinaret vil blive afholdt i Zoom.
Læs om InfinITs brug af Zoom.

Du vil modtage link til webinaret senere

Pris

Det er gratis at deltage

Marie Yde Bak

Hvis du har spørgsmål vedrørende dette arrangement, er du velkommen til at kontakte Marie Yde Bak

Arrangementet er tilrettelagt af InfinIT i samarbejde med Lifestyle & Design Cluster, Alexandra Instituttet, KEA og CBS.