Lær din kunde at kende, og skab mere målrettet markedsføring og en tættere relation.
Ved at bruge SoMe-data og kunstig intelligens kan din virksomhed ikke bare få en bedre forståelse for jeres kunder. I vil også kunne målrette markedsføringen langt bedre og påvirke kunderne i nye retninger – eksempelvis mod mere bæredygtige produkter.
På dette webinar bliver du klogere på, hvordan især små og mellemstore virksomheder (SMV'er) kan komme i gang med at høste og bruge kundedata i markedsføring og forretningsudvikling.
Arrangementet er relevant for SMV'er, der gerne vil i gang med at bruge de nye teknologiske muligheder for at skabe nye og bedre kunderelationer.
Program for webinar 1
09:00 – 9:15 Velkommen og rammesætning af formiddagen. Introduktion til pilotprojektet og key findings/læring
Rikke Wetterstrøm, Alexandra Instituttet og projektleder på SoMe pilotprojektet
09:15 – 09:45 Billedgenkendelse og metadataanalyse. Hvordan kan disse teknologier hjælpe os med at blive klogere på vores kunders online adfærd?
Henrik Pedersen og Amalie Brogaard Pauli, Alexandra Instituttet
09:45 – 10:05 Hvordan kan man bruge kunstig intelligens til at analysere følelser i store mængder kommunikationsdata mellem brands og forbrugere? Hvilke forbehold er der?
Mads Kistrup Jørgensen, Dentsu Aegis Network
10:05 – 10:10 Kort Pause
10:10 – 10:30 Influencer marketing
Rasmus Arendt Nielsen, CCO, Brandheroes
10:30 – 10:50 Break-out session – læring og refleksion i mindre grupper
10:50 –11:10 Opsamling og tak for i dag
Webinar 2 har fokus på kundeservice og kunstig intelligens.
Webinaret afholdes den 27. oktober.
Webinar 3 har fokus på IoT-teknologier og deres anvendelsespotentialer (beacons, RFID m.m.). Der gives eksempler på use-cases i mode- og møbelbranchen.
Webinaret afholdes den 26. november.
Dette webinar udspringer af et innovationsprojekt udført i et samarbejde mellem InfinIT, Alexandra Instituttet, Lifestyle & Design Cluster, Københavns Erhvervsakademi (KEA), Copenhagen Business School (CBS), Bolia og Gran Living.
Projektet havde fokus på at identificere eventuelt uudnyttede potentialer og muligheder for branchens tilgang til – og kommunikation med – kunderne via hands-on viden om nye teknologier inden for deep learning, visual computing og topic modeling. Projektet har givet de deltagende virksomheder nye indsigter i kunders online adfærd. Det har gjort virksomhederne bedre til at udnytte denne viden til proaktivt at hjælpe kunderne med de rigtige køb.
Dato og tid
30. september 2020
kl. 9:00 – 11:10
Virtuelt møde
Webinaret vil blive afholdt i Zoom.
Læs om InfinITs brug af Zoom.
Du vil modtage link til webinaret senere
Pris
Det er gratis at deltage